تاریخ انتشار : دوشنبه 7 خرداد 1403 - 17:20
کد خبر : 46763

امروز رئیسی شهید دستش برای گره‌گشایی از مشکلات ما بازتر است

امروز رئیسی شهید دستش برای گره‌گشایی از مشکلات ما بازتر است

امروز رئیسی شهید دستش برای گره‌گشایی از مشکلات ما بازتر است

وزیر ارشاد در مراسم یادبود رئیس جمهور شهید که در تالار وحدت برگزار شد،‌ گفت: ما معتقدیم امروز رئیسی شهید دستش برای گره‌گشایی از مشکلات ما بازتر است،‌ رئیسی رئیس جمهور به اندازه رئیسی شهید دشتش باز نبود.

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ مراسم یادبود خادم فرهنگ شهید آیت‌الله رئیسی به میزبانی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه عصر امروز دوشنبه ۷ خرداد در تالار وحدت با حضور سیدمحمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ، سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی، سیدمجتبی پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات، ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات داخلی، ایمانی خوشخو دبیر شورای هنر محمد الهیاری مدیرعامل بنیاد رودکی و هنرمندانی چون داریوش ارجمند، موسوی‌گرمارودی،‌ جهانگیر الماسی، ارسطو خوش رزم، کوروش زارعی، گیتی معینی بازیگر، سید محمدجواد طاهری رئیس تئاتر شهر، فضه‌سادات حسینی مجری و گوینده تلویزیون، جمعی از اقلیت‌های مذهبی همچون کلیمیان، مسیحیان و یهودیان در تالار وحدت برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد نیز در این مراسم در سخنانی گفت:‌ برای من سخت است در خصوص کسی صحبت کنم که بیشترین تاثیرگذاری‌ها را در حیات اجتماعی، سیاسی فرهنگی خود از آن داشتم،‌ سال‌های سال خداوند توفیق داد تا من هم نفس این شهید عالی‌مقام باشم،‌ در همه این سالهایی که یک توفیق همکاری شبانه‌روزی و همه جانبه با رئیس جمهور شهید داشتم، چیزی جز خدمت‌گذاری جز علاقه زاید‌الوصف به تک تک شهروندان ایرانی از ایشان ندیدم.

وی ادامه داد:‌ در طول این نزدیک به سه سال که دوره کوتاه ریاست جمهوری ایشان شکل گرفت، شما اصحاب و فرهنگ و هنر و رسانه گواهی می‌دهید که هیچ کاری نبود که از دست ایشان و دولتش بر بیاید و برای شما عزیزان دریغ کند. آقای رئیس جمهور شهید ما به همه دغدغه‌های اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه توجه داشت یک بار عرض کردم، من از هیچ مشکل و محدودیتی صحبت نکردم، مگر اینکه ایشان دعوت به سعه صدر و تعامل کند و از هیچ گشایش و انتفاعی صحبت نکردم مگر اینکه با همه وجود استقبال کند، ما در فقدان یک رئیس جمهور تراز و به فرمایش رهبر عزیز انقلاب جامع‌الاطراف در سوگ هستیم، شما اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه خودتان صاحب عزایید.

سخنان تأمل برانگیز حجت‌الاسلام عالی درباره آیت الله رئیسی

وزیر ارشاد تصریح کرد:‌ توفیق یار شد و با برخی از شما عزیزان هم صحبت شدم، چیزی جز این نشنیدم، جز ابراز محبت، جز ابراز عاطفه و ارادت و تاسف از فقدان چنین شخصیت دلسوز و خدمت‌گذاری. مردم ایران در همین چند شهری که تشییع انجام شد، نشان دادند به خدمت‌گزاران واقعی عشق می‌ورزند. رئیس جمهور عزیز ما بسیار مظلوم بود،‌ بسیار مکتوم بود‌، بر ما حرام کرده بود، کلمه‌ای از ناامیدی مشکلات بر زبان ما جاری شود، خود را وقف حل مسائل و مشکلات مردم کرد، شب و روز نشناخت، به برخی استان‌ها بیش از ده بار سفر کرد مثل خوزستان عزیز،‌ از مسکو مستقیم به جنوب کرمان رفت، یک شب ما ساعت ۴ صبح از ترکیه برگشتیم، ۶ صبح باید کرج می‌رفتند،‌ در همان محل فرودگاه استراحت کردند که به سفر بعدی برسند، مردم عزیز ایران خدمتگزار صدیقی را از دست دادند، شخصیت پرتلاش و مجاهدی را از دست دادند، اهالی فرهنگ و هنر پدری دلسوز، برادری مهربان و بزرگتری خیراندیش را از دست دادند، ان شالله خداوند به همه ما قدرت صبوری در این غم بزرگ را عنایت کند، خداوند بر درجات این شهید والاقدر و همراهان عزیز بیافزاید. ان شاالله از نعمات الهی متنعم باشند، ما معتقدیم امروز رئیسی شهید دستش برای گره‌گشایی از مشکلات ما بازتر است،‌ رئیسی رئیس جمهور به اندازه رئیسی شهید دشتش باز نبود و اینک در پیشگاه الهی ان شالله دعاگوی همه ما خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال
قیمت آنلاین ارزها و سکه