تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1403 - 10:53
کد خبر : 47343

تغییرات اساسی ربات Tapswap | بلاک چین TON جایگزین Solana

تغییرات اساسی ربات Tapswap | بلاک چین TON جایگزین Solana

ربات Tapswap یکی از بازی‌های پرطرفدار کلیکی در تلگرام است که به عنوان جایگزین برای ربات نات کوین ایجاد شد. این پروژه با رشد گسترده توانسته است بیش از ۲۸ میلیون کاربر را به خود جذب کند و فرایند خرید نات کوین امیدها را به ایجاد توکن آن نیز بیشتر کرده است. در ابتدا این پروژه به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز بر روی سولانا و با وایت پیپر مشخص راه‌اندازی شد اما جذب تعداد زیادی کاربر منجر به تغییرات اساسی ربات Tapswap شده است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

تغییرات اساسی ربات Tapswap

نزدیک دو ماه از انتشار مقاله پروژه Tapswap در صرافی ارز دیجیتال رابکس می‌گذرد اما در همین دوماه شاهد تغییرات اساسی ربات Tapswap بوده‌ایم به گونه‌‌ای که همه تحلیل‌هایی که در مورد قیمت تپ سواپ و آینده آن بررسی شده بود نیازمند تحلیل و بررسی دوباره است. تنها چیزی که در ربات Tapswap تغییر نداشته، علاقه کاربران به این پروژه بوده که منجر به عبور تعداد کاربران آن از ۲۸ میلیون شده است.

  • برای شروع فعالیت در ربات تپ سواپ کلیک کنید: Tapswap

در زمان نگارش مقاله قبلی، ربات Tapswap به عنوان یک پروژه صرافی غیرمتمرکز بر بستر سولانا مطرح شده بود که تعداد کل توکن‌های آن یک میلیارد توکن در نظر گرفته شده بود و قرار بود از این میزان ۱۵۰ میلیون توکن برای فعالان ربات Tapswap در نظر گرفته شود. با این توضیحات، تکمیل پروژه صرافی و راه‌اندازی آن نکته مهم برای بررسی صحت اطلاعات پروژه در نظر گرفته می‌شد اما تغییرات اساسی ربات Tapswap این بررسی‌ها را زیرسوال برده است.

در حال حاضر وایت پیپری برای ربات تپ سواپ موجود نیست و سایت این پروژه به کل نسخه قبلی وایت پیپر را حذف کرده است. این نشان می‌دهد که ممکن است تمامی اطلاعاتی که در وایت پیپر قبلی توضیح داده شده بود عوض شود. آخرین پیام منتشر شده در کانال تلگرامی پروژه نشان می‌دهد که تیم به دنبال تغییر بلاک چین سولانا است و به احتمال زیاد راه‌اندازی پروژه در بلاک چین TON خواهد بود.

هنوز تیم بلاک چین مقصد را معرفی نکرده و ممکن است در نهایت یک شبکه دیگر به عنوان زیرساخت راه‌اندازی ربات Tapswap در نظر گرفته شود. به احتمال زیاد پروژه همچنان یک پروژه صرافی غیرمتمرکز خواهد بود که با داشتن تعداد کاربر زیاد می‌تواند ارزش بازار بالایی را به خود اختصاص دهد.

ربات Tapswap

تاثیر تغییرات اساسی ربات Tapswap بر قیمت آن

در حال حاضر برای بررسی قیمت تپ سواپ هیچ اطلاعاتی به جز تعداد توکن‌های ایجاد شده در ربات بازی وجود ندارد. در حال حاضر، تعداد کل توکن‌های درون بازی حدود ۷۰ تریلیون توکن است و باتوجه به تعداد زیاد کاربر فعال انتظار می‌رود در صورت ادامه بازی مقدار این عدد خیلی فراتر برود. در هر صورت برای اینکه قیمت هر تپ سواپ را محاسبه کنیم توجه به این عدد بسیار مهم است که فعالن می‌توانند در قسمت Stats ربات Tapswap آن را مشاهده کنند.

اگر فرض را بر این بگیریم که قیمت حداقلی و پایه در راه‌انداری نات کوین برابر با ۵۰۰ میلیون دلار در قیمت ۰.۵ سنت بوده است و ربات تپ سواپ نیز در زمان راه‌اندازی این ارزش را داشته باشد می‌توانیم قیمت احتمالی توکن‌های درون بازی را حدس بزنیم. توجه داشته باشید که تپ سواپ قرار است یک پروژه صرافی غیرمتمرکز باشد اما از آن‌جایی که هنوز اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست ارزش آن را همان معادل قیمت نات کوین در نظر می‌گیریم.

در حال حاضر هفتاد تریلیون توکن وجود دارد که ارزش کل آن‌ها قرار است ۵۰۰ میلیون دلار باشد. اگر این تقسیم را انجام دهیم هر یک میلیون توکن درون بازی در حال حاضر قیمت ۷.۱ دلار پیدا می‌کند. حال با تغییر کل توکن‌های استخراج شده و با فرض ثابت بودن ارزش ۵۰۰ میلیون دلاری این عدد تغییر خواهد کرد.

شایعاتی مبنی بر راه‌اندازی توکن تپ سواپ در آینده نزدیک (تاریخ ۳۰ می ۲۰۲۴) به گوش می‌رسد که اگر درست باشد می‌توان حد نهایی توکن‌های درون بازی را ۱۰۰ تریلیون در نظر گرفت که در این صورت با ارزش بازار ۵۰۰ میلیون دلاری قیمت هر یک میلیون توکن بازی ۵ دلار خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال
قیمت آنلاین ارزها و سکه