تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1403 - 9:46
کد خبر : 47384

قیمت بیت کوین و اتریوم؛ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳

قیمت بیت کوین و اتریوم؛ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳

روز گذشته، در پی انقضای قراردادهای آپشن بیت کوین و اتریوم نبرد سختی بین گاوها و خرس‌ها برقرار بود. در نتیجه قیمت در حوالی ۶۸٬۰۰۰ دلار نوساناتی را تجربه کرد. سپس، بعدازظهر دیروز داده‌های شاخص هزینه مصرف شخصی (PCE) مطابق با پیش‌بینی‌ها اعلام شد و اندکی باعث افزایش قیمت تا محدوده ۶۹٬۰۰۰ دلار شد. اما اخبار مربوط به هک ۳۰۵ میلیون دلاری از یک صرافی ژاپنی DMM اندکی باعث فشار فروش شد و همچنین خبر وتوی لایحه SAB-21 توسط بایدن نیز بر موج نگرانی‌ها افزود.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، گاوها در ماه می نزدیک به ۱۱٪ از رالی بیت کوین سود کسب کردند. این اولین کندل ماهانه مثبت بیت کوین پس از سه سال عملکرد منفی ماهانه در ماه می است. این امر به خریداران شتاب مثبتی برای افزایش عملکرد صعودی در ماه ژوئن می‌دهد. آیا خریداران می‌توانند از سطوح حمایت بیت کوین و اتریوم دفاع کنند؟ در این مطلب، نموار قیمت این دو ارز دیجیتال برتر بازار را بررسی خواهیم کرد.

پیش‌بینی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در تاریخ ۳۰ می (۱۰ خرداد) از خط حمایت الگوی مثلث متقارن به سمت بالا برگشت، اما گاوها نتوانستند قیمت را در سطوح بالاتر حفظ کنند.

نمودار روزانه بیت کوین

گاوها باید قیمت را به بالای الگوی مثلث ببرند تا دست بالا را به دست آورند. این امر می‌تواند یک رالی صعودی را تا مقاومت بالای ۷۳٬۷۷۷ دلار آغاز کند. انتظار می‌رود خرس ها در این سطح دفاعی قوی داشته باشند.

برعکس، اگر کاهش قیمت به سمت پایین ادامه یابد و به زیر خط حمایت الگوی مثلث برسد، نشان می‌دهد خرس‌ها کنترل را به دست گرفته‌اند. در این صورت، قیمت بیت کوین می‌تواند تا ۶۴٬۶۰۰ دلار و در نهایت به حمایت مهم ۵۹٬۶۰۰ دلار سقوط کند. گاوها احتمالا در منطقه بین ۵۶٬۵۵۰ دلار تا ۵۹٬۶۰۰ دلار خرید خواهند کرد.

قیمت بیت کوین بیت کوین Bitcoin (BTC) ۳,۹۷۳,۰۰۰,۰۰۱.۰۰ تومان $ ۶۷,۴۵۳.۷۵۰ -۱.۳۹%

خرید و فروش امن، سریع و آسان بیت کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)

خرید بیت کوین

پیش‌بینی قیمت اتریوم

قیمت اتریوم یک بار دیگر تلاش کرده تا از سطح ۳٬۷۳۰ دلار خارج شود و این امر نشان می‌دهد گاوها در حال دفاع از این سطح هستند.

نمودار روزانه اتریوم

شیب صعودی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳٫۵۵۹ دلار) و RSI در منطقه مثبت نشان می‌دهد که گاوها دست بالا را دارند. خریداران سعی خواهند کرد تا قیمت را به مقاومت محکم ۴٬۱۰۰ دلار برسانند. این سطح برای دفاع خرس‌ها بسیار مهم است، زیرا شکست و عبور از آن مسیر رالی را به ۴٬۸۶۸ دلار باز می‌کند.

در مقابل، اگر قیمت ETH کاهش یافته و به زیر ۳٬۷۳۰ دلار برسد، نشان می‌دهد که حرکت صعودی تضعیف شده است. اگر خرس‌ها قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند، برتری به دست خرس‌ها خواهد افتاد.

قیمت اتریوم اتریوم Ethereum (ETH) ۲۲۲,۶۷۲,۴۳۲.۰۰ تومان $ ۳,۷۸۸.۶۰۰ -۰.۴۵%

خرید و فروش امن، سریع و آسان اتریوم در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)

خرید اتریوم

نوشته قیمت بیت کوین و اتریوم؛ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ اولین بار در والکس. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال
قیمت آنلاین ارزها و سکه