تاریخ انتشار : سه شنبه 15 خرداد 1403 - 11:54
کد خبر : 47609

خبر خوش برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس؛ به زودی…

خبر خوش برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس؛ به زودی…

از چندی پیش که حضور تیم‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا قطعی شده بود، این دو تیم در نامه ای به سازمان لیگ خواستار افزایش سهمیه بازیکنان بزرگسال تیم‌ها شده بودند. به خصوص که در فصل گذشته سهمیه زیر ۲۵ ساله‌ها که سه بازیکن شده بود لغو شد و از این پس بازیکنی که از ۲۳ سال عبور می‌کند، بزرگسال محسوب می‌شود.

این موضوع در دست بررسی از سوی سازمان لیگ است و آنطور که از ساختمان شیخ بهایی خبر رسیده است، به زودی سهمیه بازیکنان بزرگسال دست کم برای تیم‌های حاضر در لیگ نخبگان آسیا افزایش پیدا خواهد کرد.

در فصلی که گذشت سهمیه تیم‌های حاضر در لیگ برتر ۱۹ بازیکن و تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰ بازیکن بود  که این سهمیه به طور حتم برای فصل جدید افزایش پیدا خواهد کرد.

قنبرزاده یکی از اعضای هیات رئیسه در پاسخ به این سوال که آسیا سهمیه بازیکنان بزرگسال تیم‌ها در فصل جدید افزایش پیدا خواهد کرد یا نه اینطور گفت: از گفتن این موارد معذورم. بعد از پیش‌نویس دستورالعمل همه این موارد تقریباً نهایی شده است. برخی موارد نیازمند ویرایش نگارشی، انشایی و نهایتاً انطباق با موارد بین‌المللی و ملی است. این کار توسط یکی از حقوقدانان خوب ما انجام می‌شود. کمیته تعیین وضعیت ما مشغول انجام مطالعات نهایی است و من فکر می‌کنم به‌زودی این موارد هم آماده باشد.

این مصاحبه نشان می‌دهد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای افزایش سهمیه به جمع بندی نهایی رسیده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال
قیمت آنلاین ارزها و سکه