تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 خرداد 1403 - 0:24
کد خبر : 47644

عکس| لباس تیم ملی برتن پدیده لیگ

عکس| لباس تیم ملی برتن پدیده لیگ


جواد آقایی‌پور یکی از مهره‌های جوانی است که امیر قلعه‌نویی او را در اردوی تیم ملی زیر نظر گرفته و برای دومین بار متوالی نامش را در فهرست قرار داده که این بازیکن هم انگیزه زیادی دارد پس از درخشش در نخستین سال بازی در لیگ برتر، در عرصه ملی هم فرصت خودنمایی به دست بیاورد.

مهاجم ۲۴ ساله استقلال خوزستان با وجود بحث زیادی که در نیم‌فصل برای جدایی او وجود داشت، تصمیم گرفت کارش را در این تیم ادامه بدهد و تبدیل به مهره نجات‌بخش این تیم در لیگ برتر شود و در هفته پایانی هم جشن بقا بگیرد و بلافاصله به لباس تیم ملی برسد.

آقایی‌پور در فصل اخیر لیگ برتر فوق‌العاده ظاهر شد و در ۲۹ مسابقه توانست ۹ گل به ثمر رساند و سه پاس گل بدهد که این عملکرد بیشترین تاثیر را بین بازیکنان استقلال خوزستان برای بقا در لیگ برتر داشت و از سوی دیگر موجب شد برای دومین بار متوالی نامش را در لیست نفرات دعوت شده به تیم ملی ببیند.

مهاجم استقلال خوزستان در تمرین امروز تیم ملی جنب و جوش زیادی داشت و امیدوار است برخلاف فروردین‌ماه که فرصت بازی برای ایران را به دست نیاورد، در دو دیدار پیش رو مقابل هنگ کنگ و ازبکستان این شانس را پیدا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال
قیمت آنلاین ارزها و سکه