تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 خرداد 1403 - 13:42
کد خبر : 47672

جاه‌طلبی هلدینگ مالک استقلال؛ کریستیانو رونالدو بمب هسته‌ای فوتبال ایران می‌شود؟/ CR7 را در ۴۰ سالگی به تهران بیاورید!

جاه‌طلبی هلدینگ مالک استقلال؛ کریستیانو رونالدو بمب هسته‌ای فوتبال ایران می‌شود؟/ CR7 را در ۴۰ سالگی به تهران بیاورید!


در نخستین روزهای اردیبهشت ماه سال جاری بود که خبر معاملات فرابورس و روند واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از گمانه زنی به واقعیت تبدیل شد و در نهایت دو باشگاه پرطرفدار تهرانی سهام خود را در اختیار سهامداران تازه وارد و مالکان جدیدشان قرار دادند.

کری خوانی هواداران درباره سهامداران جدید

بلافاصله پس از این انتقال بود که طرفداران و پیشکسوتان دو باشگاه نسبت به ارزشمندتر بودن مالکان جدید دست به مقایسه آنها زدند. در این میان طرفداران پرسپولیس معتقد بودند به دلیل تعدد سهامداران پرسپولیس اعم از بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵درصد) در نهایت موجب تکثر آرا و بروز مشکلاتی برای این باشگاه خواهد شد. این در حالی بود که طرفداران تیم استقلال از واگذاری سهام باشگاهشان به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه نسبت به پرسپولیسی‌ها راضی‌تر به نظر می‌رسیدند.

پس از نهایی شدن و برگزاری جلسات واگذاری استقلال صحبت‌هایی در ارتباط با نحوه عملکرد این شرکت در بحث اداره باشگاه مطرح و سرانجام با سپردن اختیار تام به احمد شهریاری در استقلال (به‌عنوان نماینده هلدینگ و فردی فوتبالی که سابقه مدیریت در این سطح را داشته) امیدواری‌هایی برای هواداران استقلال به وجود آمد.

از جمله نقاط امیدوار کننده برای طرفداران استقلال آرامش به وجود آمده برای جواد نکونام به عنوان سرمربی این تیم بود که به نظر می‌رسید بابت یک سری مسائل با خیال راحت‌تر تیمش را آماده حضور در مسابقات فصل بعد می‌کند.

توصیه اکید پیشکسوتان به مالکان جدید

ظرف هفته‌های گذشته و با داغ شدن بحث نقل و انتقالات بسیاری از پیشکسوتان باشگاه استقلال در مصاحبه با رسانه‌ها توصیه می‌کردند که مالکان جدید باید اقدامات مهمی جهت تقویت استقلال برای فصل آینده را از همین حالا شروع کنند.

جاه‌طلبی هلدینگ مالک استقلال؛ کریستیانو رونالدو بمب هسته‌ای فوتبال ایران می‌شود؟/ CR7 را در ۴۰ سالگی به تهران بیاورید!

برنامه ویژه ایرانی متمول برای حضور CR7 در تهران

به یاد داریم در نخستین روزهای فروردین ماه سال جاری خبری با تیتر «پیشنهاد مولتی میلیاردر ایرانی به رونالدو برای حضور در لیگ برتر کشورمان در آخرین سال فوتبالش» منتشر شد.‌

این گزارش را بخوانید: پیشنهاد مولتی میلیاردر ایرانی به رونالدو؛ سال آخر را مهمان ما باش/ CR7 در ایران برای کدام تیم بازی می‌کند؟ +عکس

اینکه یک ایرانی متمول دارای هلدینگ‌های متعدد در کشورهای همسایه ایران به وکلای رونالدو پیشنهاد داده CR7 پس از پایان مدت زمان قراردادش با باشگاه النصر عربستان یعنی سی‌ام جون سال ۲۰۲۵ (تیر ماه سال ۱۴۰۴) و پس از ۴۰ سالگی‌اش حتی برای یک نیم‌فصل هم که شده به لیگ برتر ایران بیاید و کارنامه فوتبالی‌اش را در کشورمان ببندد، در آن روزها خبرساز شد.

خبر مهمی که البته لابه‌لای اخبار و حواشی مربوط به نوروز، مسابقات تیم ملی فوتبال کشورمان و البته ماه مبارک رمضان کمتر به آن پرداخته شد.

کریستیانو رونالدو

آیا رونالدو در عربستان می‌ماند؟

اما با انتشار خبری در ارتباط با «تصمیم بزرگ باشگاه النصر در مورد رونالدو» برای تمدید قرارداد این ابرستاره پرتغالی تا سال ۲۰۲۶، بار دیگر این موضوع بر سر زبان‌ها افتاد که آیا چنین اتفاقی ممکن است در ارتباط با لیگ برتر ایران رخ بدهد یا نه.

جاه‌طلبی هلدینگ مالک استقلال؛ کریستیانو رونالدو بمب هسته‌ای فوتبال ایران می‌شود؟/ CR7 را در ۴۰ سالگی به تهران بیاورید!

ریخت و پاش پتروشیمی خلیج فارس برای قهرمانی لیگ ۲۴

با توجه به برگزاری جلسات پشت پرده جواد نکونام با شهریاری (دور از چشم رسانه‌ها) برای یارگیری استقلال، برخی افراد خیلی نزدیک به باشگاه در این باره خبر دادند که موضوع جذب رونالدو هم از سوی فرد سومی که در جلسه حضور داشته مطرح و خیلی سریع به گوش برخی از مسئولان این شرکت رسیده است. پیشنهادی که با وجود رقم حدودی ۱۵ میلیون یورویی ترانسفرمارکت و تحت قرارداد بودن CR7 برای این ابرستاره پرتغالی تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد. اما ظاهرا مالکان جدید ضمن استقبال از چنین قبیل اقداماتی در جهت معرفی هر چه بیشتر ایران به جهان از طریق فوتبال، این موضوع را رد نکرده و آن را قابل بررسی دانسته‌اند.

در همین رابطه: ریخت و پاش شدید باشگاه استقلال برای خرید بازیکن

لایف استایل خانوادگی رونالدو تنها دغدغه حضور در ایران

یکی از مسائل مورد توجه مدیران فوتبالی طی یک سال اخیر مربوط به بحث حضور ستاره‌های سرشناس در کشورهای همسایه، به ویژه عربستان بود و از طرفی مالکان تازه وارد استقلال که گفته می‌شود جاه‌طلبی‌هایی نیز در این باره در سر دارند قصد دارند با بررسی این موضوع سراغ جذب رونالدو هم بروند. هر چند که با توجه به شرایط خانوادگی و وضعیت لایف استایل این ورزشکار سرشناس به ویژه همسرش باید دید آیا اصلا رونالدو به چنین پیشنهادی فکر می‌کند یا نه. اما تجربه ثابت کرده پول حلّال همه مشکلات است و شاید از این طریق رونالدو هم راضی شود برای چند ماه هم که شده در ایران زندگی و فوتبال بازی کند. قطعا روزها و ماه‌های آینده روشن می‌کند چنین پیشنهادی به دست وکلای CR7 می‌رسد یا نه.

کریستیانو رونالدو و جورجینا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال
قیمت آنلاین ارزها و سکه