تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1403 - 19:51
کد خبر : 47828

ترک جلسه ILO در ژنو هنگام سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی

ترک جلسه ILO در ژنو هنگام سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی


به گزارش خبرنگاراقتصادی خبرگزاری تسنیم؛یکصد و دوازدهمین اجلاس کنفرانس بین المللی کار از ۱۴خرداد در ژنو رسما آغاز به کار کرد و ایران رئیس کمیته امور عمومی کنفرانس بین‌المللی کار شد.

مأموریت این کمیته در این دور از کنفرانس بین المللی کار، بحث و تبادل نظر پیرامون الغا ۴کنوانسیون در خصوص کار زنان زیر سطح زمین، مقررات ایمنی ساخت و ساز، آمار دستمزدها و ساعت کار و بازرسی کار در مناطق غیر متروپل خواهد بود.

بر اساس اساسنامه سازمان بین المللی کار، کنفرانس می تواند با اکثریت مطلق آرا، الغای کنوانسیون هایی را که دیگر هدف خود را از دست داده اند یا به دستیابی به اهداف سازمان کمک نمی کنند، تصویب کند. الغای این چهار کنوانسیون بخشی از فرآیند بازنگری استانداردهای سازمان برای داشتن مجموعه ای از استانداردهای بین المللی کار قوی و بروز است.کمیته امور عمومی مهمترین بازوی فرعی تصمیم گیری در کنفرانس بین المللی کار است.

جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای بنیان گذار و اعضای فعال سازمان بین المللی کار است که در ۲۶ سال گذشته تا کنون به عنوان عضو هیأت مدیره و در سال گذشته هماهنگ کننده گروه آسیا اقیانوسیه در این سازمان بوده است.

 امروز در هنگام سخنرانی نماینده رژیم جعلی اسرائیل تعدادی سالن را ترک کردند.  تعداد قابل توجهی از هیأت‌های نمایندگی کشورهای عضو سازمان بین‌المللی کار، از جمله هیات جمهوری اسلامی ایران و لبنان هنگام سخنرانی نماینده رژیم جعلی اسرائیل، نشست ویژه فلسطین در این کنفرانس را ترک کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال
قیمت آنلاین ارزها و سکه