تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1403 - 23:15
کد خبر : 47837

این کیس گیمینگ یک نمایشگر لمسی بزرگ دارد

این کیس گیمینگ یک نمایشگر لمسی بزرگ دارد


نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۴ پر از کامپیوترهای متمرکز بر هوش مصنوعی بود؛ از طرفی جالب‌ترین ویژگی‌های آن‌ها اغلب ارتباط چندانی با هوش مصنوعی نداشت. اما در مورد کیس MEG Vision X AI MSI موضوع فرق می‌کند.

MSI قرار است کیس هوشمند MEG Vision X را در سه ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۴ با قیمتی نامشخص عرضه کند؛ این کامپیوتر در زمان عرضه احتمالا به پردازنده اینتل سری ارو لیک و کارت گرافیک انویدیا (مدل RTX 5080 یا RTX 5090) مجهز می‌شود. بنابر این جدای از هوش مصنوعی پیشرفته، این سیستم قادر است بازی‌های سطح بالا را نیز اجرا کند.

اما چیزی که کیس ام اس آی مدل MEG Vision X را متمایز می‌کند، هوش مصنوعی یا گیمینگ بودن آن نیست؛ بلکه صفحه نمایش ۱۰۸۰p لمسی در جلوی این کیس است که آن را به یکی از بهترین و متمایزترین محصولات کامپیوتکس ۲۰۲۴ تبدیل کرد.

بدنه‌ و نمایشگر کیس آنقدر چشمگیر است که پت گلسینگر، مدیر عامل اینتل، هنگام بازدید از غرفه‌ی MSI، در قسمت بالای کیس همراه با امضای خود، کلمه‌ی عالی (!Awesome) را نوشت.

کیس MSI MEG Vision X

صفحه نمایش، آمار و اطلاعات کلیدی سیستم از جمله دما و سرعت پردازنده و ساعت را نشان می‌دهد. همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که برنامه‌های موردعلاقه‌ی خود را روی نمایشگر بیاورند.

نمایشگر کیس MEG Vision X AI MSI از گرافیک یکپارچه‌ی اینتل استفاده می‌کند؛ سایر نمایشگرهای متصل به کیس از گرافیک انویدیا استفاده خواهند کرد. این نمایشگر همچنین از ۱۰ لمس همزمان، زوم و نقاشی نیز پشتیبانی می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال
قیمت آنلاین ارزها و سکه