تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1403 - 15:39
کد خبر : 47870

شفاف سازی پرسپولیس درباره آمبولانس‌سواری علی پروین

شفاف سازی پرسپولیس درباره آمبولانس‌سواری علی پروین

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: در پایان بازی هفته پایانی مقابل مس رفسنجان در ارتباط به خدمات اورژانس مستقر در ورزشگاه، مسایلی مطرح شده است.

در این ارتباط قبل از هر چیز ذکر این نکته ضروری است؛ حضور خدمات آمبولانس کد دار از جمله ملزومات اجرای برگزاری مسابقات است، اما نحوه انجام وظایف در اختیار باشگاه‌ها نیست و در این ارتباط آمبولانس‌های مستقر در ورزشگاه‌ها چه از سوی اورژانس باشند یا شرکت‌های خصوصی، پروتکل‌های خاص خود را دارند.

و اما در پایان مسابقه با مس رفسنجان، آقای علی پروین با توجه به وضعیت جسمی که داشتند توسط همراهان به آمبولانس بخش خصوصی مستقر در ورزشگاه هدایت شدند.

شرایط پرتنش مسابقه، شرایط هیجانی و احساسی که پیشکسوت فوتبال کشورمان را تحت تاثیر قرار داده بود و در اظهارات ایشان نیز نمایان شد. همچنین هجوم علاقمندان و دوست‌داران برای گرفتن عکس و ابراز علاقه که امکان تشدید آن را ایجاد می‌کرد، همراهان را بر آن داشت به منظور جلوگیری از وخامت حال و حفظ سلامتی ایشان بهترین تصمیم ممکن را بگیرند و خدمات اورژانسی را برای بررسی وضعیت در دسترس قرار بدهند. این در حالی بود که با توجه به اخبار انتشار یافته، می‌دانیم در آن روز تعداد زیادی از پیشکسوتان که قصد حضور در ورزشگاه را داشتند به دلیل ازدحام جمعیت و پاره‌ای ناهماهنگی‌ها دچار مشکل شده و امکان حضور در ورزشگاه را پیدا نکردند.

در پایان بازی و پس از برگزاری مراسم، آقای پروین در داخل ورزشگاه به آمبولانس مراجعه می‌کنند.

در این ارتباط تصویری از ایشان به اتفاق همراهان در داخل آمبولانس به سوژه نقد رسانه‌ها بدل شد.

با توجه به این که هزینه‌های برگزاری مسابقات از میزبان اخذ می‌شود و همچنین با توجه به در میان بودن نام بزرگ و اسطوره فوتبال کشورمان در تماس با مدیریت شرکت خدمات آمبولانس طرف همکاری برای این مسابقه، مراتب و اتفاقات پیش آمده را جویا شدیم که توضیحات زیر ارائه شد.

در زمان مراجعه آقای پروین به آمبولانس، تعداد زیادی از جمعیت حاضر در زمین، بدون توجه به خستگی و تبعات ناشی از استرس مسابقه، به دنبال گرفتن عکس یادگاری و سلفی با ایشان بودند.

در این زمان نیروهای مربوط به آمبولانس با توجه به این که آقای پروین سرپا بودند، برای بررسی پزشکی ایشان و همچنین جلوگیری از جار و جنجال خبری نادرست ناشی از انتشار اخبار نامناسب پزشکی در مورد ایشان، تصمیم می‌گیرد ابتدا خود را از جمعیت و مشتاقان دوربین به دست، رها سازد و به مکان خلوت‌تری بروند.

از سوی دیگر با توجه به این که به ایشان برای دریافت خدمات اورژانسی مراجعه شده بود، نمی‌توانستند بدون بررسی‌ها و اقدامات لازم، از پذیرش امتناع کنند.

از سوی دیگر همراهان هم اصرار داشتند کنار آقای پروین باشند تا اگر در نهایت مشکل خاصی تشخیص داده نشد و آقای پروین شرایط استیبل و ثابتی داشتند بتوانند ایشان را همراهی کنند.

بنا بر توضیحاتی که دریافت کردیم در نهایت آمبولانس محل را ترک می‌کند و به فاصله نزدیکی از محل انجام پذیرش، در تونل متوقف می‌شود تا شرایط پزشکی آقای پروین بررسی شود.

در جریان این بررسی‌ها تشخیص داده شد مساله حادی وجود ندارد. با این وجود به ایشان اعلام می‌شود؛ می‌توانند برای بررسی بیشتر به بیمارستان انتقال یابند ولی شرایط حاد و نگران کننده‌ای هم وجود ندارد و علائم ثابت و پایدار است. بنابر همین اعلام، آقای پروین هم اصرار داشتند که به منزل خود مراجعه کنند. در نهایت نیز با رضایت شخصی از آمبولانس مرخص شدند و اتفاق همراهان ورزشگاه را ترک کردند.

آمبولانس هم برای اجابت و پذیرش فوریت‌های پزشکی اعلامی در محل ماموریت ماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال
قیمت آنلاین ارزها و سکه