تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1403 - 22:30
کد خبر : 47901

موزیک‌پلیر Winamp به‌صورت فیزیکی و غیررسمی به حیات برگشت

موزیک‌پلیر Winamp به‌صورت فیزیکی و غیررسمی به حیات برگشت


خبر متن‌بازشدن وینمپ (Winamp) کاربران قدیمی را حسابی دلتنگ این موزیک‌پلیر دوست‌داشتنی کرد. اگرچه دیگر کمتر کسی ازطریق فایل‌های ذخیره‌شده روی کامپیوتر به موسیقی گوش می‌دهد و همه از استریم آنلاین استفاده می‌کنند، وینمپ در اوایل دهه‌ی ۲۰۰۰ میان نرم‌افزارهای موزیک‌پلیر بی‌رقیب بود. اکنون فرد خلاقی با استفاده از رزبری‌پای ۴، راهی برای ارائه‌ی این برنامه در سال ۲۰۲۴ پیدا کرده است و محصول نهایی واقعاً جذاب به‌نظر می‌رسد.

پروزه‌ی وینمپ در دنیای واقعی را Rodmg از سایت Hackaday.io انجام داده است. این محصول که لینمپ (Linamp) نام دارد، با انبوهی از ویژگی‌های امروزی ارائه می‌شود تا درمقایسه‌با نسخه‌ی قدیمی‌اش برتری‌های داشته باشد. لینمپ نرم‌افزار کامپیوتری نیست و درواقع، پخش‌کننده‌ی رسانه‌ی مستقل محسوب می‌شود که می‌توانید آن را در خانه‌ی خود داشته باشید. این دستگاه از صفحه‌نمایش لمسی بهره می‌برد که رابط کاربری اصلی وینمپ را نشان می‌دهد و می‌توان دقیقاً مثل موزیک‌‌پلیر اصلی با آن تعامل برقرار کنید.

لینمپ می‌خواهد از همه‌ی فرمت‌های قابل‌پخش پشتیبانی کند. برای استفاده از این دستگاه می‌توانید فایل‌های MP3 و MP4 و FLAC را وارد کنید. این محصول از سی‌دی نیز پشتیبانی می‌کند. البته Rodmg می‌خواهد قابلیت پخش ازطریق اتصال بلوتوث و پخش ازطریق اسپاتیفای را هم به لینمپ اضافه کند.

Rodmg جزئیات دقیقی از نحوه‌ی ساخت موزیک پلیر لینمپ ارائه نداده است؛ اما فهرستی از همه‌ی تجهیزات و توضیحات کلی برای ساخت این دستگاه دردسترس قرار دارد. همچنین، بخش کامنت‌های پروژه برای پرسش و پاسخ کاربران باز است و کاربران می‌توانند سؤالات خود را با Rodmg مطرح کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال
قیمت آنلاین ارزها و سکه