تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1403 - 22:43
کد خبر : 47909

جباری: از مدیرعامل پرسپولیس نباید انتظار حرف مودبانه داشت/ دستیاران نکونام ضعیف هستند

جباری: از مدیرعامل پرسپولیس نباید انتظار حرف مودبانه داشت/ دستیاران نکونام ضعیف هستند

پس از اتفاقاتی که در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر به وقوع پیوست و البته ماجرای رضا درویش و فرشید سمیعی در تلویزیون، با علی جباری کاپیتان پرافتخار آبی‌ها در دهه‌های ۴۰ و ۵۰ تماس گرفتیم تا نظر ایشان را جویا شویم. حرف‌های جباری را در ادامه می‌خوانید.

چرا استقلال قهرمان نشد؟
واقعیت امر این است که داوران در بسیاری از مسابقات به ضرر ما و به نفع پرسپولیس سوت زدند اما استقلال باید خودش حواس‌جمع عمل می‌کرد. ما از مدت‌ها قبل می‌دانستیم فضا چگونه است بنابراین باید طوری رفتار می‌کردیم که بهانه دست کسی ندهیم. باید اساس را بر این پایه استوار می‌کردیم که ۲ امتیاز از پرسپولیس عقب هستیم و همه بازی‌های خودمان را باید ببریم. اگر این مسئله را ملکه ذهن خودمان می‌کردیم قطعا الان قهرمان لیگ برتر شده بودیم.

در واقع اگر استقلال نساجی را شکست می‌داد، قهرمان لیگ برتر می‌شد!
بله دقیقا. شک نکنید که چنین اتفاقی رخ می‌داد. جواد نکونام در قائمشهر به سرنوشت منصور پورحیدری دچار شد. منصور خدابیامرز هم در هفته پایانی لیگ اول حرفه‌ای به ملوان باخت و استقلال در آن بازی معروف قهرمانی را به پرسپولیس داد.

نظر شما در مورد جواد نکونام و فصل آینده چیست؟
واقعیت امر این است که همه ما دلمان برای استقلال می‌سوزد و اگر حرفی می‌زنیم صرفا جهت موفق شدن این تیم است چون برای خودمان موقعیت و سمتی نمی‌خواهیم. من به عنوان یک دلسوز استقلال می‌گویم اگر قرار است جواد نکونام در استقلال بماند، باید حتما نیمکت را تقویت کند. به نظرم دستیاران جواد نکونام از نظر فنی ضعیف هستند و برای فصل آینده حتما باید تقویت شوند. البته قطعا بازیکنان جدید و قوی‌تری هم باید جذب شوند.

و به عنوان سوال آخر برسیم به ماجرای تقابل رضا درویش با فرشید سمیعی که در نهایت منجر به محرومیت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد
پرسپولیس این همه آدم بزرگ و خاک‌خورده زمین فوتبال دارد؛ از علی پروین گرفته تا محمود خوردبین، حسین کلانی و… این اسامی که نام بردم سال‌ها با خود من در تیم ملی همبازی بوده‌اند. آن‌ها خاک این فوتبال را خورده و با هواداران زندگی کرده‌اند. شما هیچ‌وقت از امثال پروین و خوردبین و کلانی چنین ادبیاتی را  در رسانه‌ها نمی‌شنوید ولی این آقا که مدیرعامل پرسپولیس شده کجای فوتبال ما بوده است که الان چنین سمت مهمی را در ورزش ایران احراز کرده است؟ به نظرم با توجه به رفتاری که از او در تلویزیون دیدیم از چنین شخصی نمی‌شد انتظار بیان حرف‌های مودبانه را داشت.

این مطلب را هم ببینید: اگر ساپینتو مارشاریپوف را داشت، استقلال با اختلاف ۱۰ امتیاز قهرمان می‌شد/ چرا باید وریا و سامره را استقلالی بدانیم؟/ به من گفتند بیا سرمربی استقلال بشو

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال
قیمت آنلاین ارزها و سکه