تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 1403 - 22:30
کد خبر : 48006

راه‌اندازی یک صندوق ۲۱۵ میلیون دلاری، برنامه جدید آربیتروم برای جذب گیمرها!

راه‌اندازی یک صندوق ۲۱۵ میلیون دلاری، برنامه جدید آربیتروم برای جذب گیمرها!


زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم توسعه‌دهنده‌ شبکه‌ آربیتروم، یک راه‌حل لایه ۲ اتریوم، تصمیم به اختصاص بودجه‌ای قابل توجه برای تقویت صنعت بازی در این اکوسیستم گرفته است. این تصمیم موجب تصویب برنامه‌ کاتالیزور بازی (GCP) شده که طی آن، در طول سه سال، ۲۲۵ میلیون توکن آربیتروم (ARB) به ارزش تقریبی ۲۱۵ میلیون دلار به توسعه‌ بازی‌های ویدیویی اختصاص داده خواهد شد.
طبق گزارش‌ها، این تصمیم توسط ۷۵ درصد از رای‌دهندگان تصویب شده و حامیان مطرح آن، ال‌توبیت (L2Beat)، وینترمیوت (Wintermute) و ترژر دائو (Treasure DAO) بودند. این در حالی است که بلک‌ورکز ریسرچ (Blockworks Research) و کملوت دائو (Camelot DAO) با این طرح مخالفت کردند.
این برنامه با هدف جذب توسعه‌دهندگان و گیمرهای جدید، قصد دارد بخش بازی‌های ویدیویی در شبکه‌ آربیتروم را تقویت کند. در همین راستا، استودیوهای بازی‌سازی جدید می‌توانند تا سقف ۵۰۰ هزار دلار ARB کمک مالی دریافت کنند و توسعه‌دهندگان بزرگ‌تر نیز می‌توانند از طریق توکن، سهام یا روش‌های مشابه، سرمایه جذب نمایند.

برای اجرای این برنامه، شورایی متشکل از پنج متخصص در حوزه‌ بازی، سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر، تحلیل داده و حاکمیت دائو (DAO) تشکیل شده است. این ساختار حاکمیتی بر اجرای صحیح برنامه و انطباق آن با قوانین نظارت خواهد کرد و حق وتوی تصمیمات سرمایه‌گذاری و انتصابات تیم‌ها را نیز خواهد داشت. همچنین، برای کنترل هزینه‌های عملیاتی، سقف بودجه‌ ۲۵ میلیون دلاری برای برنامه‌ کاتالیزور بازی در نظر گرفته شده است. هرگونه هزینه اضافی باید توسط حاکمیت دائو تایید شود.
با وجود تصویب این برنامه و چشم‌انداز رشد بلندمدت، قیمت توکن آربیتروم در حال حاضر روند نزولی را طی می‌کند و با یک افت روزانه ۱.۴ درصدی، به ۰.۹۶۳۸ دلار رسیده است. حجم معاملات این ارز دیجیتال نیز ۳۲.۱۷ درصد کاهش پیدا کرده که نشان‌دهنده احتمال ادامه روند نزولی است. با این حال، انتظار می‌رود سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک از طریق این برنامه، در نهایت منجر به ثبات و بهبود عملکرد این توکن در بازار شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته راه‌اندازی یک صندوق ۲۱۵ میلیون دلاری، برنامه جدید آربیتروم برای جذب گیمرها! اولین بار در آی روزنامه. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال
قیمت آنلاین ارزها و سکه