تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 1403 - 23:30
کد خبر : 48025

تداوم پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال؛ تعداد کاربران بایننس از ۲۰۰ میلیون نفر گذشت!

تداوم پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال؛ تعداد کاربران بایننس از ۲۰۰ میلیون نفر گذشت!


زمان مطالعه: ۲ دقیقه

صرافی رمزارزی بایننس به رکورد ۲۰۰ میلیون کاربر در سطح جهان دست یافته است. این صرافی که بزرگترین صرافی بر اساس حجم معاملات است، چند سال پیش ۱۰۰ میلیون کاربر داشت و حالا به دلیل افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در جهان، تعداد کاربران آن دو برابر شده است.
ریچارد تنگ، مدیرعامل بایننس، از این موفقیت ابراز خوشحالی کرد و خواستار همکاری‌های گسترده‌تر شد. بایننس در طول سال‌ها با لیست کردن رمزارزهای جدید، نوآوری‌ در خدمات خود و ورود به بازارهای جدید، توانسته است پایگاه کاربری و فعالیت خود را گسترش دهد. همچنین، حمایت این صرافی از استارتاپ‌ها و آموزش بلاکچین برای افزایش پذیرش وب ۳، مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

با وجود این موفقیت‌ها، بایننس با چالش‌های نظارتی زیادی در برخی کشورها روبرو بوده است. برای مثال، تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده به دلیل ارائه خدمات معاملاتی برای اوراق بهادار ثبت‌نشده، علیه این صرافی شکایت حقوقی تنظیم کردند. سال گذشته، بایننس با وزارت دادگستری آمریکا برای پرداخت جریمه ۴.۳ میلیارد دلاری به توافق رسید که منجر به کناره‌گیری مدیرعامل سابق این صرافی، یعنی چانگ‌پنگ ژائو شد.
در این میان، افزایش قیمت بیت‌کوین و رسیدن آن به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی بیش از ۷۳ هزار دلار، افزایش قیمت آلت‌کوین‌ها و همچنین، تأیید صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین و اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، از دلایل اصلی افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در سراسر جهان عنوان شده‌اند. با توجه به این عوامل، انتظار می‌رود پذیرش رمزارزها در آینده همچنان افزایش یابد.
در همین راستا، بایننس هدف نهایی خود را دستیابی به ۱ میلیارد کاربر اعلام کرده است. رسیدن به این هدف با توجه به رشد اخیر و همچنین، افزایش علاقه کاربران به ارزهای دیجیتال، دور از دسترس به نظر نمی‌رسد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تداوم پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال؛ تعداد کاربران بایننس از ۲۰۰ میلیون نفر گذشت! اولین بار در آی روزنامه. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال
قیمت آنلاین ارزها و سکه