تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1403 - 16:48
کد خبر : 48067

گزارش روزانه بورس ۲۱ خرداد/ بازار سهام رشد کرد

گزارش روزانه بورس ۲۱ خرداد/ بازار سهام رشد کرد


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام سومین روز کاری هفته اگرچه محدودیت دامنه ی نوسان ها ادامه داشت. اما بر خلاف روز گذشته، در اکثر سهام بازار با توجه به اصلاحیه ای نرخ خوراک پالایشی ها و ضعیت بهتری را نسبت به روز 

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۱۶ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۷۸ هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی ۲۶۰۰ واحدی به ارتفاع ۶۷۵ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «وتجارت» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «شگویا» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «وتجارت»، «فملی» و «فاذر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «شفام»، «کرومیت» و «زماهان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، مبلغ ۳ هزار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۵۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۲۹۲ نماد در محدوده مثبت و ۱۴۴ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۲۷۴ نماد در محدوده مثبت و ۱۵۳ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال
قیمت آنلاین ارزها و سکه