تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1403 - 23:30
کد خبر : 48105

فلوکی محبوب‌تر از همیشه؛ تعداد هولدرهای FLOKI از مرز ۴۱۷ هزار نفر گذشت!

فلوکی محبوب‌تر از همیشه؛ تعداد هولدرهای FLOKI از مرز ۴۱۷ هزار نفر گذشت!


زمان مطالعه: ۲ دقیقه

میم کوین فلوکی (Floki) با رسیدن به ۴۱۷،۴۰۰ هولدر در زنجیره بایننس (BNB)، به یک دستاورد تاریخی دست یافته است. این نقطه عطف نشان‌دهنده رشد سریع اکوسیستم جهانی فلوکی است.
فلوکی پیش از این، به موفقیت‌های دیگری از جمله لیست شدن در صرافی بایننس تایلند و دستیابی به تقریبا ۶۰۰ هزار دنبال‌کننده در شبکه اجتماعی X دست یافته بود. این پیشرفت‌ها باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی در مورد افزایش احتمالی قیمت فلوکی شده‌اند.
رشد این میم کوین را می‌توان به استراتژی‌های منحصربه‌فرد آن برای افزایش ارزش اکوسیستم خود نسبت داد. برای مثال، این پروژه، پلتفرم توکن‌فای (TokenFi) را به عنوان راهی برای ورود به حوزه توکنیزه‌سازی راه‌اندازی کرده است. همچنین، فلوکی با سوزاندن توکن‌های بلااستفاده، در مسیر رشد قیمت توکن خود گام برمی‌دارد. این روند سوزاندن توکن، در طرح‌های پاداش‌دهی جدید نیز اعمال خواهد شد. طبق اعلام فلوکی، هر توکن مطالبه‌نشده‌ای سوزانده خواهد شد.

علاوه بر دستاوردهای مالی، فلوکی اهداف بشر دوستانه‌ای را نیز دنبال می‌کند. به عنوان مثال، این پروژه قصد دارد برای ارتقای سیستم آموزشی در کشورهای در حال توسعه، اقدام به ساخت مدارس در هند کند. هند با وجود دارا بودن میراث فرهنگی غنی، در زمینه دسترسی به آموزش با کیفیت با چالش‌های جدی روبرو است. فلوکی امیدوار است با تاسیس یک مدرسه جدید، به پیشرفت آموزشی این کشور کمک کند. فلوکی پیش از این نیز، پروژه‌های مشابهی را در کشورهای نیجریه، لائوس، گواتمالا و غنا، با موفقیت به اجرا درآورده است.
فلوکی محبوب‌تر از همیشه؛ تعداد هولدرهای FLOKI از مرز ۴۱۷ هزار نفر گذشت!برای پیشبرد ماموریت جدید خود، فلوکی از سازمان‌های مردم‌ نهاد علاقه‌مند در هند برای مشارکت دعوت به عمل آورده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته فلوکی محبوب‌تر از همیشه؛ تعداد هولدرهای FLOKI از مرز ۴۱۷ هزار نفر گذشت! اولین بار در آی روزنامه. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال
قیمت آنلاین ارزها و سکه