تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1403 - 14:21
کد خبر : 48129

حرکت عجیب باشگاه رئال‌مادرید؛ پدیده کهکشانی‌ها به فروش می‌رسد/ این بازیکن قربانی خرید امباپه و اندریک شد!

حرکت عجیب باشگاه رئال‌مادرید؛ پدیده کهکشانی‌ها به فروش می‌رسد/ این بازیکن قربانی خرید امباپه و اندریک شد!

باشگاه رئال‌مادرید به دنبال این است که آلوارو رودریگس مهاجم ۲۰ ساله را در تابستان به فرشو برساند، چرا که روند پیشرفت او به سوی تیم اول باشگاه با آمدن اندریک فیلیپه و کیلیان امباپه متوقف خواهد شد.

این بازیکن اروگوئه‌ای فصل گذشته با یک گل مقابل اتلتیکومادرید و یک پاس‌گل مقابل اوساسونا مطرح شد، اما از آن زمان دیگر فرصتی برای خودنمایی پیدا نکرد.

لوس‌بلانکوس بعد از جدایی کریم بنزما توسط کارلو آنچلوتی به‌عنوان جایگزین مهاجم فرانسوی فراخوانده شد و به نظر می‌رسید یک پدیده جدید یافت شده است. سرمربی ایتالیایی هم تا جایی پیش رفت که گفت او به زودی عضوی از تیم اصلی خواهد بود، اتفاقی که رخ نداد و رودریگس به حضور در رئال کاستیا محدود شد.

با توجه به مهاجمان زیادی که آنچلوتی در اختیار دارد، رودریگس در بازار قرار گرفته و طبق ادعای نشریه «موندو دپورتیوو»، رایووایکانو و رئال‌وایادولید به دنبال او هستند و اخباری هم مبنی بر پیوستنش به ختافه به گوش می‌رسد.

باشگاه رئال‌مادرید امیدوار است که ۱۰ میلیون یورو از فروش او درآمد کسب کند، هرچند که شاید ۵۰ درصد از این مبلغ کاسته شود و بند بازگشت در قرارداد احتمالی او بگنجانند.

فصلی که گذشت برای رودریگس سخت‌تر بود، چرا که در ۳۴ بازی برای کاستیا ۱۰ گل زد و ۲ پاس‌گل داد، در حالی که بازیکن تیم رائول گونسالس با مصدومیت‌های مختلف دست‌وپنجه نرم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال
قیمت آنلاین ارزها و سکه