تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1403 - 17:05
کد خبر : 48141

فلوکی هم سرویس نام خود را معرفی کرد! رالی قیمت FLOKI در راه است؟

فلوکی هم سرویس نام خود را معرفی کرد! رالی قیمت FLOKI در راه است؟


زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فلوکی، یکی از پیشگامان صنعت میم‌کوین، سرویس نام خود را برای ارائه‌ تجربه‌ بهتر به کاربران و افزایش ارزش برای هولدرهای این توکن راه‌اندازی کرده است. این سرویس با نام Floki Name Service بر روی شبکه اصلی بایننس چین فعالیت می‌کند.

سرویس نام فلوکی یک سرویس غیرمتمرکز است که به کاربران امکان ساختن نام دامنه‌ .floki را می‌دهد. این دامنه‌ها علاوه بر نمایش هویت کاربران در بلاکچین، کاربردهای دیگری نیز دارند.

بر اساس اعلام تیم توسعه‌دهنده، با راه‌اندازی سرویس وبسایت غیرمتمرکز فلوکی در آینده‌ای نزدیک، از این دامنه‌ها می‌توان برای ایجاد وبسایت، وبلاگ و حتی رزومه استفاده کرد.

تیم توسعه‌دهنده‌ این سرویس از زیرساخت اسپیس آی‌دی (SPACE ID) بهره برده است. این زیرساخت امکان ادغام با برخی از بزرگترین اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز دنیای کریپتو را فراهم می‌کند.

تراست والت (Trust Wallet)، سیف‌پل (SafePal)، پنکیک‌سواپ (PancakeSwap) و اوکی‌ایکس والت (OKX Wallet)، از جمله‌ این برنامه‌ها هستند. برای استفاده از این سرویس، کاربران باید از توکن FLOKI، ارز دیجیتال بومی این پلتفرم، استفاده کنند.

بر اساس جزئیات منتشرشده، هزینه‌ ثبت یک دامنه‌ی ۴ کاراکتری .floki سالانه معادل ۱۶۰,۰۰۰ توکن فلوکی (حدود ۴۲.۷۹ دلار) است. برای دامنه‌های ۳ کاراکتری این هزینه به ۶۶۰,۰۰۰ توکن فلوکی (حدود ۱۷۶.۴۹ دلار) در سال افزایش می‌یابد.

فلوکی همچنین اخیرا با راه‌اندازی پلتفرم توکن‌فای (TokenFi)، وارد دنیای توکنیزه کردن دارایی‌ها شده است. راه‌اندازی این سرویس‌ها می‌تواند بر کاربرد و ارزش بنیادی اکوسیستم فلوکی تأثیر مثبتی گذاشته و موجب رشد قیمتی میم کوین آن شود.

فلوکی در حال حاضر به عنوان یکی از برترین میم‌کوین‌های بازار شناخته می‌شود. راه‌اندازی سرویس نام، اقدامی در جهت رقابت با رقیب نزدیک این پروژه، یعنی شیبا اینو (SHIB) به شمار می‌رود. شیبا اینو نیز پیش‌تر سرویس نام خود را با پسوند .shib راه‌اندازی کرده بود.

در زمان نگارش این خبر، قیمت فلوکی با کاهش ۵.۸۲ درصدی نسبت به روز گذشته، به ۰.۰۰۰۲۴ دلار رسیده است. floki-name-service-goes-live-will-it-trigger-floki-price-rebound

با این حال، انتظار می‌رود که با بهبود شرایط کلی بازار و افزایش تقاضا برای توکن FLOKI از طریق سرویس جدید، قیمت این میم کوین در آینده یک روند صعودی در پیش بگیرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته فلوکی هم سرویس نام خود را معرفی کرد! رالی قیمت FLOKI در راه است؟ اولین بار در آی روزنامه. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال
قیمت آنلاین ارزها و سکه