تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 خرداد 1403 - 10:10
کد خبر : 48184

کلوب| جام ملت‌های اروپای هیجان‌انگیز در راه است

کلوب| جام ملت‌های اروپای هیجان‌انگیز در راه است

نتایج بازی‌های دوستانه در چند وقت اخیر خبرهای خوبی از جام ملت‌های اروپا پیش رو می‌دهند. در هر دوره از جام ملت‌های اروپا، اتفاقات جدید و غیر منتظره ای رخ می‌دهد و مخاطبان فوتبال را حسابی شگفت زده می‌کند.

نتایج دیدارهای دوستانه مدعیان نشان می‌دهد قدرت مطلقی در این تورنمنت وجود ندارد و کار برای پیش بینی تیم قهرمان سخت و دشوار است. باخت انگلیس و پرتغال به ایسلند و کرواسی، تساوی فرانسه و ایتالیا و آلمان مقابل کانادا، ترکیه و اوکراین به خوبی این قضیه را ثابت می‌کند که نمی‌توان به آسانی تصور درستی از تیم قهرمان جام ملت‌های اروپا داشت.

در دوره قبلی تیم‌هایی مثل سوئیس و دانمارک موفق شدند عجیب‌ترین نتایج جام را رقم بزنند. سوئیسی‌ها در یک دیدار جنون آمیز، توانستند بازی ۳-۱ باخته را برابر فرانسه مدعی، به ۳-۳ تبدیل کنند و در نهایت، در ضیافت پنالتی‌ها این شاگردان پتکوویچ بودند که امباپه و یارانش را به خانه فرستادند. یا دانمارکی‌ها که در عین ناباوری تا مرحله نیمه نهایی پیش آمدند و در آن مرحله اسیر انگلیس ساوتگیت شدند.

در یورو ۲۰۱۶ که برای اولین بار با حضور ۲۴ تیم در فرمت جدیدی برگزار شد، پرتغال که در گروه خود در جایگاه سوم پایین تر از مجارستان و ایسلند قرار گرفته بود، در پایان به عنوان قهرمانی رسید.

نمونه جالب دیگری در این زمینه، ایسلند است که برای اولین بار به یورو ۲۰۱۶ صعود کرد و ضمن صعود به عنوان تیم دوم از همان گروه، انگلیس روی هاجسون را در یک هشتم نهایی از پیش رو برداشت. اما شاهکار همه دوران که قهرمانی دانمارک ۱۹۹۲ بود…

هیچ چیز در این تورنمنت قابل پیش بینی نیست و هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد. در این دوره علاوه بر تیم‌های مدعی که همیشه قبل و در حین تورنمنت از آنها به وفور صحبت می‌شود، از اتریش رالف رانگیک هم به عنوان یک تیم جذاب و البته شگفتی ساز زیاد می‌شود و بحث رسانه‌ها و مطبوعات اروپا در مورد قرمز پوشان اتریش بسیار داغ است.

تابستان سال جاری، یک تابستان کاملاً ورزشی به حساب می‌آید و علاوه بر جام ملت‌های اروپا در آلمان، در پاریس هم شاهد برگزاری المپیک خواهیم بود و علاقه مندان به ورزش و تماشاگران فوتبال، می‌توانند از تماشای این دو تورنمنت سیراب شوند.

در این تابستان گرم و سوزان چه چیزی بهتر از تماشا و دنبال کردن باکیفیت‌ترین و معتبرترین رقابت ملی فوتبال قاره سبز؟ قطعا دیدن جام ملت‌های اروپا در آلمان برای طرفداران حرفه‌ای و عام فوتبال و حتی برای کسانی که علاقه آنچنان شدیدی به فوتبال ندارند خالی از لطف نیست!

هفدهمین یوروی تاریخ فوتبال آبستن حوادث بسیاری است و همه چیز برای رقم خوردن یکی از بهترین جام ملت‌های اروپا آماده و مهیاست.

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال
قیمت آنلاین ارزها و سکه