تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 خرداد 1403 - 16:42
کد خبر : 48269

مدل ۲۰۲۵ خودرو BMW M2 با قدرت بیشتر از نسل قبل و رینگ نقره‌ای معرفی شد

مدل ۲۰۲۵ خودرو BMW M2 با قدرت بیشتر از نسل قبل و رینگ نقره‌ای معرفی شد


BMW از مدل ۲۰۲۵ خودرو کوپه‌ی اسپرت M2 با قدرت بیشتر و رینگ‌های جذاب نقره‌ای رونمایی کرد. M2 جدید ۲۰ اسب بخار قدرت بیشتری نسبت‌به مدل قبلی دارد و حالا مجموع توانش به ۴۷۳ اسب بخار رسیده است.

مدل ۲۰۲۵ خودرو M2 تغییرات ظاهری چشمگیری نسبت‌به قبل نکرده؛ اما بی‌شک رینگ‌های نقره‌ای مهم‌ترین شاخصه‌ی طراحی بیرونی خودرو است که آن را از تمام رقبایش متمایز می‌کند.

قدرت M2 جدید از موتور سه لیتری تویین توربو تأمین می‌شود که در بسیاری از خودروهای سری M به‌کار رفته است. گشتاور موتور بدون تغییر نسبت‌به قبل ۶۰۰ نیوتن‌متر برای مدل دنده‌ خودکار و ۵۴۶ نیوتن‌متر برای مدل دنده‌ دستی است.

BMW

بی‌ام‌و می‌گوید دریچه‌ی گاز موتور را برای پاسخ سریع‌تر بهبود داده است. به‌لطف این تغییرات M2 جدید با گیربکس هشت سرعته‌ی خودکار ظرف ۳٫۹ ثانیه و مدل دنده دستی ظرف ۴٫۱ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر‌برساعت می‌رسد.

نمای داخلی خودرو BMW M2 2025
BMW

بی‌ام‌و برای مدل ۲۰۲۵ خودرو M2 رنگ‌های بیشتری را در نظر گرفته است. سیستم اطلاعات‌سرگرمی داخل خودرو از جدیدترین نسخه‌ی iDrive 8.5 بهره می‌برد. غربیلک فرمان Dشکل و تودوزی قرمز و تزئینات فیبرکربنی از دیگر ویژگی‌های کابین M2 2025 محسوب می‌شود.

بی‌ام‌و تحویل M2 جدید به مشتریان را از ماه آگوست (مرداد و شهریور) آغاز می‌کند. قیمت خودرو در تیپ پایه از ۶۴٬۱۹۵ دلار آغاز می‌شود و به ۶۶٬۰۷۵ دلار می‌رسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال
قیمت آنلاین ارزها و سکه