تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1403 - 23:30
کد خبر : 48693

برای رالی صعودی بعدی بازار، تحلیلگران کدام توکن‌های دپین را زیر نظر دارند؟

برای رالی صعودی بعدی بازار، تحلیلگران کدام توکن‌های دپین را زیر نظر دارند؟


زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال با افت روبرو شده و قیمت بیت کوین به کانال ۶۵ هزار دلار سقوط کرده است، پروژه‌های بخش زیرساخت‌های فیزیکی غیرمتمرکز (DePin) توجه تحلیلگران را به خود جلب کرده‌اند.

کازمیک نتورک (COSMIC) یکی از این پروژه‌ها است که با ارائه یک شبکه خصوصی مجازی غیرمتمرکز، حریم خصوصی آنلاین را برای کاربران فراهم می‌کند. این پروژه با وجود ارزش بازار نسبتا کم خود، یک تیم قوی‌ دارد.

تحلیلگران همچنین به بلندر نتورک (BLENDR) که بر قدرت واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) تمرکز دارد، اشاره کرده‌اند.

این پروژه شبکه گسترده‌ای از GPUهای غیرمتمرکز ایجاد می‌کند تا افراد بتوانند از قدرت پردازش بلااستفاده خود درآمد کسب کنند. در این بخش، بلندر نتورک با شرکت‌های بزرگتری مانند آی‌او دات نت (IO) و ایتیر (ATH) رقابت می‌کند.

یکی دیگر از پروژه‌های دپین که مورد توجه قرار گرفته است، دی‌سینک (DSync) است. این پروژه که بخشی از شبکه دسترا (Destra) است، راه‌حل‌های ابری غیرمتمرکز را با شبکه‌سازی GPU ادغام می‌کند.

دی‌سینک را می‌توان نسخه قدرتمندتری از فایل کوین (Filecoin) و رندر (Render) دانست. البته این پروژه نیز مانند سایر پروژه‌های با ارزش بازار پایین، ریسک نوسانات بالایی دارد.

هش ای‌آی (HashAI) پروژه دیگری است که از هوش مصنوعی در کنار استخراج ارز دیجیتال استفاده می‌کند. این پروژه در مدت زمان کوتاهی به یکی از بزرگترین شرکت‌های استخراج GPU تبدیل شده است.

با بهبود وضعیت بازار، هش ای‌آی پتانسیل رشد قابل توجهی دارد. با این حال، این پروژه نیز با چالش‌های رایج استخراج، مانند افزایش هزینه‌ها و سختی کار مواجه است.

پروژه دپین دیگر، پروتکل آتور (ATOR) است که شبکه تور (Tor) را از طریق مشوق‌های بلاکچینی تقویت می‌کند. با وجود افت قابل‌توجه آتور از اوج خود در آوریل ۲۰۲۴، تحلیلگران همچنان نسبت به چشم‌انداز آن خوش‌بین هستند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

در نهایت، اوپی‌سک (OpSec) با تمرکز بر بهبود امنیت و حریم خصوصی، از هوش مصنوعی برای ارتقای زیرساخت‌های بلاکچینی استفاده می‌کند. این پروژه علی‌رغم ارزش بازار ۴۵ میلیون دلاری خود، به دلیل مشارکت‌های کلیدی و ارائه محصولات جدید، پتانسیل رشد بالایی دارد.

این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار ارزها بر عهده کاربران گرامی است.

نوشته برای رالی صعودی بعدی بازار، تحلیلگران کدام توکن‌های دپین را زیر نظر دارند؟ اولین بار در آی روزنامه. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال
قیمت آنلاین ارزها و سکه