تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 خرداد 1403 - 16:45
کد خبر : 48719

جایزه ۱۵۰ هزار دلاری برای افشای هویت صادرکننده DJT، میم‌کوین ادعایی ترامپ!

جایزه ۱۵۰ هزار دلاری برای افشای هویت صادرکننده DJT، میم‌کوین ادعایی ترامپ!


زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence) جایزه‌ای ۱۵۰ هزار دلاری برای فردی که بتواند با سند و مدرک، هویت صادر‌کننده میم کوین DJT را فاش کند، در نظر گرفته است.

DJT یک میم‌کوین با تم دونالد ترامپ است که ظاهراً توسط خود او صادر شده، اما این موضوع رسماً توسط ترامپ یا نمایندگانش تأیید نشده است.

این توکن، میم‌کوینی در بستر بلاکچین سولانا است و شایعات زیادی در مورد پیشینه، هدف و صادر‌کننده آن وجود دارد. بحث در این مورد پس از توییت یکی از معامله‌گران بازار کریپتو به نام مارتین شکرلی (Martin Shkreli)، شدت گرفت.

وی مدعی شد که این توکن به صورت رسمی توسط خود ترامپ عرضه شده است. همچنین، کاربر دیگری به نام پایرت وایرز (Pirate Wires) نیز اعلام کرد که دونالد ترامپ شخصاً در ایجاد توکن DJT شرکت داشته و کوچک‌ترین پسر وی یعنی بارون، مجری اصلی این پروژه بوده است.

در این میان، کاربران بازار پیش‌بینی پلی‌مارکت (Polymarket) احتمال صدور این توکن توسط ترامپ را تنها ۲۰ درصد می‌دانند. در همین حال، شرکت‌های تجزیه و تحلیل بلاکچین مانند بابل‌مپس (Bubblemaps) و لوک‌آن‌چین (Lookonchain) با اشاره به زنگ‌ خطر‌هایی، از جمله خرید‌های عظیم توکن DJT توسط افراد داخلی پروژه، صدور آن توسط ترامپ را زیر سوال برده‌اند.

به عنوان مثال، یک کیف پول ردیابی شده، موجودی خود را درست قبل از عرضه این میم‌کوین به شدت افزایش داد که می‌تواند مربوط به معاملات داخلی افراد پروژه و بیانگر دستکاری آن‌ها در بازار باشد.

به طور کلی، کارشناسان و تحلیلگران مختلف در مورد مشروعیت این توکن تردید دارند. تمرکز توکن‌های DJT در چند کیف پول و رفتار خریداران اولیه نشان می‌دهد که این توکن بیش از این که یک پروژه رسمی مورد تایید ترامپ باشد، پروژه‌ای برای کسب درآمد صادر‌کنندگان آن است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته جایزه ۱۵۰ هزار دلاری برای افشای هویت صادرکننده DJT، میم‌کوین ادعایی ترامپ! اولین بار در آی روزنامه. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال
قیمت آنلاین ارزها و سکه