تاریخ انتشار : شنبه 2 تیر 1403 - 20:35
کد خبر : 48952

تجزیه و تحلیل قیمت نات‌کوین و تون‌کوین در آستانه شروع نیم‌سال جدید میلادی!

تجزیه و تحلیل قیمت نات‌کوین و تون‌کوین در آستانه شروع نیم‌سال جدید میلادی!


زمان مطالعه: ۳ دقیقه

قیمت‌ توکن‌های نات‌کوین (NOT) و تون‌کوین (TON) در حال حاضر بالاتر از سطوح حمایتی حیاتی قرار گرفته و سیگنال‌های صعودی در چارت‌ آنها مشاهده می‌شود.

در آستانه پایان نیمه اول سال میلادی، آلت‌کوین‌ها در برهه حساسی قرار گرفته‌اند. بیت کوین و اتریوم فاقد قدرت لازم برای صعود بیشتر هستند و به نظر می‌رسد آلتکوین‌ها تسلط بیشتری بر بازار دارند. از این رو، تصور می‌شود که در روزهای آینده رشد بیشتری را در این بخش شاهد باشیم.

قیمت نات‌کوین بیش از ۲۴ ساعت است که در یک محدوده باریک نوسان می‌کند و در حال آماده شدن برای روند بعدی است. این توکن در هفته گذشته با فشار فروش بیش از حد روبه‌رو شد که قیمت آن را نزدیک به ۳۰ درصد کاهش داد.

برخی کارشناسان معتقدند که الگوی فعلی سیگنالی نزولی است اما بیشتر آنها عنوان کرده‌اند که قیمت در حال آماده شدن برای یک رالی پرقدرت است. here-is-whats-next-for-notcoin-not-toncoin-ton-price-during-q3-2024

در حال حاضر قیمت درست بالای ناحیه حمایت الگوی مثلث نزولی گیر کرده است. انتظار می‌رود همزمان با نزدیک شدن اندیکاتور حرکت جهت‌دار (DMI) منطقه صعودی، قیمت بین سطوح ۰.۰۱۴ تا ۰.۰۱۳ دلار، حول سطح حمایت نوسان کند و سپس شروع به رشد نماید.

اندیکاتور میانگین حرکت جهت‌دار (ADX) یک واگرایی نزولی را تشکیل داده که حاکی از کاهش قدرت روند نزولی است. بنابراین، قیمت NOT ممکن است در طول آخر هفته افزایش یابد و با بازپس‌گیری سطح ۰.۰۱۶ دلار به سمت مقاومت ۰.۱۶۵ دلار حرکت کند.

قیمت تون‌کوین نیز از ابتدای ماه مارس عملکرد درخشانی داشته است. در پی این صعود، TON در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر قرار گرفته و قیمت آن تنها ۸ درصد از سقف تاریخی خود فاصله دارد. در حال حاضر قیمت در حال آماده شدن برای شروع روند صعودی در روزهای آتی است.here-is-whats-next-for-notcoin-not-toncoin-ton-price-during-q3-2024

قیمت در محدوده سطح ۰.۷۸۶ فیبوناچی منطبق بر ۶.۸۱ دلار در حال نوسان است و خط روند صعودی به عنوان یک حمایت، آن را حفظ کرده است. حجم معاملات همچنان بالاتر از محدوده متوسط باقی مانده که می‌تواند منجر به افزایش نوسانات در هفته آتی شود.

همچنین احتمال جذب نقدینگی جدید به بازار نیز وجود دارد. بنابراین، قیمت تون‌کوین ممکن است در چند روز اول سه ماهه سوم میلادی افزایش یابد و یک سقف تاریخی جدید، احتمالاً بالای ۱۰ دلار را به ثبت برساند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تجزیه و تحلیل قیمت نات‌کوین و تون‌کوین در آستانه شروع نیم‌سال جدید میلادی! اولین بار در آی روزنامه. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال
قیمت آنلاین ارزها و سکه