تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1403 - 21:00
کد خبر : 49237

اپل برای رفع آسیب‌پذیری امنیتی بلوتوث، برای تمامی ایرپادها آپدیت منتشر کرد

اپل برای رفع آسیب‌پذیری امنیتی بلوتوث، برای تمامی ایرپادها آپدیت منتشر کرد


اپل فرم‌ور همه‌ی مدل‌های ایرپاد و برخی از مدل‌های هدفون بیتس را به‌روز کرد. براساس اطلاعات منتشرشده در وب‌سایت اپل، این آپدیت آسیب‌پذیری امنیتی بلوتوث را برطرف می‌کند؛ باگی که به هکرها اجازه می‌دهد تا به ایرپاد یا هدفون بیتس کاربر دسترسی داشته باشد.

به‌روزرسانی نرم‌افزاری اپل برای ایرپاد نسل ۲، ایرپاد نسل ۳، ایرپاد پرو، ایرپاد مکس، پاوربیتس پرو و بیتس فیت پرو دردسترس قرار گرفته است.

طبق اعلام اپل به‌روزرسانی ایرپاد و هدفون‌های بیتس شامل رفع باگ‌ها و بهبود‌های دیگر می‌شود. علاوه‌بر در بخش پشتیبانی سایت اپل، جزئیات دقیق‌تری از آسیب‌پذیری مذکور به‌اشتراک گذاشته شده است. این شرکت می‌گوید که به‌روزرسانی فرم‌ور آسیب‌پذیری مهمی را رفع می‌کند که به مهاجم اجازه می‌دهد به هدفون‌های شما دسترسی پیدا کند.

هنگامی‌که ایرپاد یا هدفون بیتس شما بخواهد به دستگاه‌هایی متصل شود که قبلاً با آن‌ها جفت‌ شده‌ است، هکری که در ‌محدوده‌ی بلوتوث حضور دارد، با جعل‌کردن دستگاه فرستنده‌ی مدنظر به هدفون‌های شما دسترسی خواهد یافت.

به‌روزرسانی دستی فرم‌ور ایرپادز یا بیتس امکان‌پذیر نیست. اپل می‌گوید که وقتی ایرپاد در حال شارژ و در محدوده‌ی بلوتوث گوشی آیفون و آیپد یا مک متصل به وای‌فای قرار داشته باشد، به‌صورت خودکار به‌روزرسانی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال
قیمت آنلاین ارزها و سکه