تاریخ انتشار : یکشنبه 10 تیر 1403 - 23:30
کد خبر : 49524

تقویم آنلاک توکن‌ها در ماه جولای؛ احتمال تداوم روند کاهشی این رمزارزها وجود دارد!

تقویم آنلاک توکن‌ها در ماه جولای؛ احتمال تداوم روند کاهشی این رمزارزها وجود دارد!


زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در آستانه شروع ماه جولای، قصد داریم رویدادهای آزادسازی توکن را که در این ماه به وقوع خواهند پیوست، بررسی کنیم. همان‌طور که می‌دانید، پس از برگزاری رویداد‌های آزادسازی توکن، خطر افزایش فشار فروش و کاهش قیمت وجود دارد.

لذا، سرمایه‌گذاران می‌توانند با اطلاع پیدا کردن از زمان این رویداد‌ها، استراتژی خود را به بهترین وجه تنظیم نمایند.

طبق گزارش‌ها، مجموع ارزش توکن‌های آزادشده در ماه جولای حدود ۳ میلیارد دلار خواهد بود. در همین راستا، آلت‌لیر (AltLayer)، حدود ۶۸۴ میلیون توکن به ارزش ۱۱۹ میلیون دلار را در ۲۵ جولای آزاد خواهد کرد.

این توکن‌ها ۲۲ درصد از ارزش بازار آن را تشکیل می‌دهند و به تیم توسعه‌دهنده، سرمایه‌گذاران، مشاوران، توسعه پروتکل، خزانه‌داری اکوسیستم و جامعه، اختصاص خواهند یافت.

همچنین، پلتفرم بلاکچین لایه یک آپتوس (Aptos) و شبکه لایه دو آربیتروم (Arbitrum) نیز در مجموع ۱۵۰ میلیون دلار توکن را برای تیم توسعه‌دهنده، مشاوران و سرمایه‌گذاران خود آزاد خواهند کرد.

پروژه ورلد‌کوین (WLD) نیز از ۲۴ جولای روزانه ۶.۶۲ میلیون توکن WLD به ارزش تقریبی ۱۸ میلیون دلار را طی ۷۳۰ روز آزاد خواهد کرد. این توکن‌ها به جامعه، تیم توسعه اولیه و سرمایه‌گذاران اختصاص خواهند یافت.july-major-token-unlock

از دیگر پروژه‌هایی که در ماه جولای رویداد‌ آزاد‌سازی توکن برگزار خواهند کرد، می‌توان به یونی‌سواپ (UNI)، رونین (RON)، سویی (SUI)، ایموتبل‌اکس (IMX)، اس‌ای‌آی (SEI)، استارک‌نت (STRK) و اتریوم‌ نیم‌ سرویس (ENS)، اشاره کرد.

یونی‌سواپ قصد دارد ۸.۳۳ میلیون توکن UNI به ارزش ۷۷.۸۸ میلیون دلار را در تاریخ ۱۶ جولای آزاد کند. رونین نیز ۳۵.۷۱ میلیون توکن RON به ارزش ۷۶.۳۲ میلیون دلار را از ۲۷ جولای آزاد خواهد کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تقویم آنلاک توکن‌ها در ماه جولای؛ احتمال تداوم روند کاهشی این رمزارزها وجود دارد! اولین بار در آی روزنامه. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال
قیمت آنلاین ارزها و سکه