تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تیر 1403 - 17:50
کد خبر : 49647

اولین کاندیدای سقوط مشخص شد؟/ بودجه ۶۵ میلیاردی تیم لیگ برتری!

اولین کاندیدای سقوط مشخص شد؟/ بودجه ۶۵ میلیاردی تیم لیگ برتری!

به گزارش خبرورزشی، استان یزد امسال پس از مدت‌ها یک نماینده در سطح اول فوتبال کشور خواهد داشت. چادرملو اردکان به عنوان دومین سهمیه لیگ آزادگان فصل گذشته جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد اما هنوز هیچ اقدامی برای بستن تیم انجام نداده چراکه منتظر تصویب بودجه است.

آنطور که خبرنگار خبرورزشی از مدیران شرکت چادرملو به عنوان متولی این باشگاه کسب اطلاعات کرده، مسوولان تیم درخواست داشته‌اند بودجه مجموعه فوتبال برای فصل ۰۴-۱۴۰۳ مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان باشد که ۲۲۰ میلیارد آن برای قرارداد بازیکنان و کادرفنی هزینه شود و مابقی آن هم صرف هزینه‌های جاری تیم شود. موردی که البته با مخالفت مدیران کارخانه مواجه شده و آنها چنین اعداد و ارقامی را نامعقول می‌دانند.

جالب اینجاست که پیشنهاد کارخانه به مدیران باشگاه، افزایش ۳۰ درصدی بودجه فصل قبل است؛ یعنی چادرملو که پارسال با ۵۰ میلیارد تومان از لیگ یک راهی لیگ برتر شد، امسال با ۶۵ میلیارد تومان بسته شود که درصورت رخداد این موضوع قطعا پایین‌ترین بودجه ممکن میان تمام ۱۶ تیم لیگ برتر متعلق به یزدی‌ها خواهد بود.

تورم بی سابقه قیمت بازیکنان فوتبال سبب شده تیمداری برای بخش خصوصی دشوار شود. از آنجایی که سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری از نظر قانون سازمان لیگ امسال ۳۲۵ میلیارد تصویب شده، شاید بهتر باشد مدیران فعلی باشگاه چادرملو هم کمی از خواسته‌شان کوتاه بیایند اما اگر قرار باشد با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به پارسال کل تیم بسته شود، احتمالا چادرملو با سعید اخباری گزینه اول سقوط به دسته پایین‌تر خواهد بود چراکه با این اعداد شاید نتوان حتی یک ترکیب یازده نفره در حد لیگ برتر هم جمع آوری کرد؛ چه برسد به رتق و فتق سایر هزینه‌ها!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال
قیمت آنلاین ارزها و سکه